У Кремені пройшов тренінг у форматі Форум-театру

в "Город"

Минулої суботи, 27 серпня, у Кременчуці відбувся тренінг «Форум-театр, як засіб побудови діалогу в громаді». Його організатором стала Полтавська філія Суспільної служби України. В заході прийняло участь 20 суспільно-активних та небайдужих кременчужан. Які суспільні теми розглядали та що ж таке форум-театр — далі в матеріалі.

20160827_113910

Більше двадцяти учасників, зацікавлених у розвитку громади нашого міста, зібралися в #Adapter (Alternative Cultural Centre) Кременя з метою розширити власні знання та отримати нові інструменти для налагодження суспільного діалогу.

Увага учасників була зосереджена на форум-театрі, як інструменті у вирішенні гострих соціальних проблем, — говорить майбутній тренер з громадянської компетенції Алла Сира.

20160827_132026

В ході тренінгу його учасники спробували себе в ролі сценаристів та акторів форум-театру. Для постановки були вибрані найболючіші на тайбільш гострі соціальні теми, наприклад, так звана «батьківська пастка», феномен надмірної батьківської опіки та переконаності батьків в тому, що саме вони краще за дитину можуть знати, що саме їй потрібно у житті.

20160827_114747

— Ситуація в процесі «гри» склалася дуже показово, адже одна з учасниць зізналася, що вона також емоційно та морально «тисне» на власну дочку, примушуючи її вступити до іншого вузу. Та тепер жінка, за її словами, неодмінно перегляне ситуацію, — додала тренер проекту у Кременчуці Алла Сира.

Спектакль викликав емоційну реакцію, як у акторів так і у глядачів, та ініціював дискусії відносно шляхів виходу із побаченої та «пережитої» ситуації. Дійшли висновку, що батьки мусять сприяти розвитку дитини, а не «обрубувати крила».

— Форум-театр показує глибину проблеми, здавалося б, звичайної життєвої ситуації, – прокоментувала театральний есперимент психолог Віталія Дробот.

cvik_forum_teatr

Щодо історії такого явища, як форум-театр, нагадаємо, що його засновником вважається бразилець, драматург, письменник, театральний режисер і громадський діяч Августо Боаль. Автор так званого «Театру пригноблюваних» розробив систему інтерактивних методів, що демократизувала класичний театр з метою вирішення завдяки театрального дійства суспільних проблем.

В основу такого модернізованого театрального дійства лягли потреба в психокорекції соціальних проблем у громаді та наявність зворотнього зв’язку з аудиторією. Себто, глядач у такому театрі може стати і стає актором задля «проживання» хвилюючих його питань чи ситуацій та їхнього емоційного вирішення таким от чином.

slide_2

Даний проект у Кременчуці реалізовано за підтримки Представництва німецької неурядової організації «Німецьке об’єднання народних університетів» DVV International in Ukraine.

Автор публікації $mirnoVa

Добавить комментарий

Your email address will not be published.

*

двенадцать + 7 =