Дід американки Есте Лауденр був вихідцем з України. Батьки дівчинки емігрували з Австро-Угорщини. Сьогодні косметичний бренд, винайдений Josephine Esther затребуваний у всьому світі і має топові місця реалізації в традиційному фешенебельному американському «Saks», що на розі вулиць Парк Авеню та 50-ої вулиці Нью-Йорка. Ця жінка створила власний бренд та попит на нього, застосувавши сучасні технології маркетингу в далекі 50-ті роки минулого сторіччя в США. Геній в спідниці, винахідниця сучасних стратегій маркетингу в сфері продаж косметики, котра продавала помади жінкам заможних чоловіків Америки, увійшла в світ моди та трендів назавжди. Втім, мало хто знає, що вона була на чверть українкою за походженням.
Есте Лауденр говорила: «Я не мріяла про успіх. Я створювала його». Надзвичайно працьовита та обдарована, вона усвідомила власне покликання завдяки дядькові-дерматологу.
Чоловік Джозеф Лаудер підтримував дружину у всьому. Разом подружжя утримувало спочатку невеличку лавку, де Есте вдень продавала креми, котрі вони варили вночі.
Жінка завжди орієнтувалась на якість у виробництві, тому її косметика від початку була неперевершеною, і креми, і помади мали нподібну до інших текстуру та відтінки. Однак, поки що про це мало хто знав.
Есте швидко усвідомила один з основних принципів успішного маркетингового підходу до справи: головне навіть не те, наскільки якісну продукцію ти реалізуєш (хоча ця косметика завжди вигідно виділялась серед інших товарів сегменту), важливо, наскільки активним є попит на неї. А якщо попиту немає, його варто створити!
Есте Лаудер впровадила в роботу систему презентацій косметики жінкам у супермаркетах — це і було, по суті, винайдення мерчандайзингу, про який тоді ще ніхто й нечув. Жінка тиждень вивчала реакцію інших жінок, що заходить до салону чи магазину і зробила висновок, що більшість жінок одразу дивляться вправо. Тож, саме справа в приміщеннях власних лавок Есте Лаудер розташувала основні прилавки.
Окрім того, вона відправляла своїм клієнткам безкоштовні невеликі пробники косметики, чого також не робили до неї, ні Елізабет Арден, ні інші «салонні» виробники косметики для багатіїїв та їхніх дружин, які навіть не виходили на широку аудиторію.
Екзальтована Есте Лаудер мала своє бачення щодо того, як привернути увагу публіки. Іноді це були досить екстравагантні рішення, втім вони завжди спрацьовували. Одного разу Есте з’явилася в паризькому магазині і розбила об підлогу флакон парфумів власного виробництва. При цьому вона голосно назвала власне ім’я і повідомила, що це — її новий аромат.
— Хіба Ви ще не чули про мене, тут в Парижі? Я — американка! Есте Лаудер і це мій нвоий парфум, — за кілька днів від замовників і клієнтів у французській столиці не було відбою.
Есте Лаудер можна вважати винахіднецею не тільки прекрасного косметичного бренду найвищого гатунку. Ця жінка винайшла схему реалізації косметики заможним жінкам тогочасного світу, а разом з тим і всім жінкам сучасності. Приємно, що така революйна обдарованість, в тому числі, мала українське коріння!
$mirnoVa