Український художник Андрій Єрмоленко зробив Шевченка модним брендом

в "За городом/Персона/Цитатник"

Дизайнер, музикант і художник Андрій Єрмоленко завдяки своїм роботам став відомим багатьом українцям. Шевченко-Супермен чи Шевченко-Будда, нашивки для сотень Майдану та воїнів АТО (зокрема, «Укроп»), серія принтів про українські міста «United Colours of Ukraine» – усе це й інші роботи художника можна побачити на стінах будинків, одязі звичайних перехожих й українських військових, а ще – у сучасних книжках. Кілька думок художника щодо особистості Шеченка як справжнього співця та актуалізатора українського — в матеріалі.

Шевченко — це тогочасний і репер, і рокер, і панк, якщо хочете.

За впливом на культуру, за тим, наскільки потужно він актуалізовував (і продовжує це робити через власну творчість), нажаль, завжди сучасні проблеми українського суспільства, він є справжнім культовим героєм, що мав би бути «масового вжитку».

Вважаю за необхідне робити Шевченка модним!

Українське, щоби мати право на існування і впливати на свідомість як «своїх», так і ворогів, яким не варто нічого доводити, просто зобов’язане стати модним. І це буде наш аргумент.

До всього додамо, що саме Андрій, разом з іншими вітчизняними митцями, заснував нову течію в українському мистецтві – жлоб-арт, є одним із найяскравіших її представників.

Як зізнається художник, найбільше з українських письменників на нього вплинув саме Тарас Шевченко. Його він вважає тогочасним неопанком, людиною дії та героєм, якого Україні бракує сьогодні.

Сам Андрій мав кілька персональних виставок, а також брав участь у колективних, зокрема, «Шевченкіані», «Анархії» та«Жлоб-арті».

Обкладинка культурологічного часопису «ШО»

gazeta.net.ua

Добавить комментарий

Your email address will not be published.

*

3 + три =